Saturday, June 25, 2011

Sepah Juara Maharaja Lawak

Assalamualaikum

Yeahh..!!..Sepah menang dan menjadi JUARA MAHARAJA LAWAK yang sulung.Congrats to them.Sepah memang terbaik.Tak sia-sia aku sokong Sepah dari awal sampai sekarang.Aku dah agak,Sepah pasti jadi juara sebab lawak diorang memang konsisten setiap minggu.Kalau Jozan pulak kadang-kadang lawak,kadang-kadang tak jugak.Persembahan Jozan semalam memang agak "kureng" kalau nak dibandingkan dengan Sepah.Lawak diorang tak menjadi dan tak berapa dapat sambutan dari penonton dan juri-juri.Apa-apa pun congrats jugak to Jozan dapat num 2,kira oklah tu dapat 250 ribu.Bagi 2 dapat 125 ribu seorang.Fuhh..!!..Kaya wei..Kalau aku dah bersyukur.Oh ya,tak lupa jugak nabil dan jambu dapat num 3 dan num 4.Congrats alls.


Juara Maharaja Lawak

p/s : Walaupun nabil tempat ketiga tapi dia paling kaya...:)
       Hanya gelaran Juara yang membezakan.

Bubye
Salam
See You Soon

Thanx sudi baca entry kali nie... :)

  Salam Sayang,


Suka..? Like Jer!

9 comments:

Echin Nadiossa said...

love sepahh :))

mrs.asrafovic said...

SEPAH TERBAEKK..:)

Cik Misi said...

puas hati la Sepah menang.... lebiu Sepah =)

~ena kinang~ said...

Sepah Forever...Bujang Lapok alaf 2000... (:

Shahiraa Aqilah said...

betol2... nabil plg kaya :)

si gadis ayu said...

suke sepah menang (sempooottt haaaaaa)
hehehe =))

nelly said...

tahniah pada dia ~
:)

sabella mohamad said...

sepah bez !
=D

ɛмα-яαнмαн said...

Sepah best! Kelakar kelakar kelakar :D

psttt... Nabil hadiah untuk dia sorg jek :p

Post a Comment

Copyright@ *Segala post-post yang tercatat di atas adalah hak milik Cik Ena*