Sunday, June 19, 2011

Blog Baru

Assalamualaikum

Hye uollssss...apa khabar..? Harap korang baik-baik lah hendaknya.Kalau ada yang tengah sakit,tak kira lah demam cinta ker,selesema atau pening-pening.Semoga Cepat Sembuh...:)

Untuk pengetahuan korang (untuk yang ingin tahu), nie adalah blog baru aku yang mana merangkap sebagai blog ketiga aku...hehehe.Wah..!! mesti korang fikir aku nie tamakkan...? tak de lah,sebenarnya kesemua blog aku yang sebelum ini telah pun di HAPUSKAN. Kejamnya..!! Nie semua disebabkan terdapat banyak masalah teknikal yang tidak dapat dielakkan.Jadinya,untuk memudahkan kerja aku,dengan rela hati aku menekan button DELETE..hihihi. Ini lah simptom-simptom orang pemalas,nak ambil jalan mudah jer.Korang semua jangan tiru macam aku tau..!! Jadilah seorang blogger yang bertanggungjawab k.!

Dalam entry nie,aku tak nak lah berceloteh banyak sangat,takut korang muak baca panjang-panjang.Aku tak sampai hati tengok korang termuntah-muntah disebabkan baca entry aku nie..kekeke.Siapa yang susah..? korang jugak yang susah nanti.Tak pasal-pasal korang saman aku.Aku nak korek duit kat mana..? Aku nie tak lah kaya sangat.Yang sedang-sedang saja..:)

Alahai,apa yang aku merapuh panjang lebar nie,kata tak nak tulis panjang lebar,tapi apa boleh buat,dah tertulis pulak.Jadi,apa-apa pun blogger-blogger yang aku sayangi sekalian.Jangan segan-segan nak baca entry aku yang akan datang.

Bubye
Salam
See You Soon

                                                                       Thanx sudi baca entry kali nie..;) 


   Salam Sayang,


Suka..? Like Jer!

2 comments:

cikida said...

owhh,byknye blog...huhu...takpe2,yg ni jga leklok k..

Ena Jailani said...

ok...sya akn jga bek2...tenks cik ida..;)

Post a Comment

Copyright@ *Segala post-post yang tercatat di atas adalah hak milik Cik Ena*